tirsdag 8. desember 2009

Vest

Dette er en vest fra Sweater Babe, i en litt modifisert utgave. Modifiseringen er at det ikke er hette, så var det dette med knapper... jeg har kjøpt knapper, men tror kanskje at jeg klarer meg uten. Eventuelt at jeg får tak i ei fin nål ( jeg leter på Epla, men har ikke funnet det rette...) Strikket i ToppTå på pnr 7. Vesten er noe forlenget, mulig det har noe med garnet å gjøre.





Knapper eller ikke knapper?? Hmmm, tenke til imorgen... og da kommer bilde av leggvarmere på foten ( eller over skoen).




5 kommentarer:

amylin sa...

Så fin vest!

Unknown sa...

Åhh, den så veldig god og varm ut..., liker grått veldig godt...

ha en fin kveld!

Hanne sa...

Kjempe fin vest :D

Renate sa...

Må få se den på først :D Så kan vi diskutere knapper :D Men den ser kjempefin ut! :D

Bitt@mi sa...

Den ble vakker:-) Mye fint å finne der!
Hvilke pinner brukte du til denne? (er så utrolig nysgjerrig) :-)