torsdag 17. desember 2009

Bordskåner

Jeg har en del bomullsgarnrester. Når jeg tenker meg om, er det ikke så rent lite heller, og noe kan vel knapt kalles rester... Men, med ujevne mellomrom går jeg til angrep på bomullsgarnet mitt.

(Det kan ikke kalles annet enn angrep- det bli en liten krig, jeg er ikke så glad i å strikke/ hekle av bomullsgarn) Denne gangen ble det noen bordskånere. To bordskånere tapper ikke lageret vesentlig, men det går ann å lage flere!


(Jeg har faktisk lagd et par til, men de var absolutt ikk å oppspore. Med tanke på de feminine fargene, så kan jeg utelukke at det er Mannen som har tatt de-tror jeg...)



Disse er laget i bomullsgarnet fra Sparkjøp, nål 3,5. Mønsteret finne du her (ravelrylink). Greit småarbeid,og så praktisk, a'gitt!

1 kommentar:

Moan sa...

Kjekke!
Jeg bruker ofte små bordskånere under blomsterpottene.