torsdag 10. desember 2009

Jeg vant!

Jeg har, som vanlig vært i Lises hobbyblogg. Og hun har stadig konkurranser MED premier.

Jeg slo til med en barnehistorie om neper: Mannen kaller dårlige sjåfører ( og noen til) for neper- dette hadde min sønn, som på dette tidspunktet var tre år, fått med seg.

I barnehagen hadde de om frukt og grønnsaker, og det ble vist frem en hvit sak. Ingen visste hva dette var, men de ble jo fortalt at dette, det var en nepe... hvorpå min sønn protesterte, for : "Neper, det er sånne idioter i trafikken!"


Om det var den knakende gode historien, eller kun oddsene som var på min side? Tja, uansett så har jeg vunnet retropungen! Juhuuu!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, det var en herlig historie... :O)

Ønsker deg en flott kveld!

Margrethe sa...

Vel fortjent! Den var råkul :)