søndag 17. januar 2010

Award- Kreativ blogger


Jeg har fått award av frk. Chilli!!
Tusen takk!

Og med en slik award, er det også noen forpliktelser-

1- Kopier awarden til bloggen din- Jepp


2- Link til den som har gitt deg awarden- Jepp


3- Fortell 7 fakta om deg selv


4- Velg 7 andre du vil sende awarden til

5-Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden

4 og 5 hopper jeg over- det ser ut til at mange allerede har fått denne, men feel free! Vil du ha den, så ta den!

7 ting om meg selv- i uprioritert rekkefølge:

1- Jeg liker å strikke


2- Mine to barn er det viktigste i livet mitt


3-Jeg kan ta tungen opp til nesen

4-Jeg er ikke spesielt glad i å lage mat


5-Jeg liker ikke å pynte meg


6-Jeg liker ikke kokt kjøtt

7- Jeg skulle ønske jeg var mer kulturell


Dettvardett! Søndag kveld- snart en ny uke!

Ingen kommentarer: