tirsdag 4. desember 2012

Lookalikelue!l

FWSS- lue- lookalike...
En ny dille- tettstrikket rullelue som ikke ruller..?!?
Altså- jeg har strikket i Jadegarn og pnr 2,5. Oppskriften fant jeg her. Som du ser av bildet under, så er luen veldig tettstrikket.


Jeg trodde den ville rulle mye, men da jeg fikk det på hodet, satt den så fint som bare det.


Det at den ikke ruller så mye,  har jeg prøvd å få frem på bildet over og under. Ifølge andre kilder skyldes det at luen er såpass tett strikket



 Til og med datteren vil ha en slik lue, litt mindre, i en annen farge, men samme form!

 

 Vinterlua 2012/2013!

Fakta:
Mønster: her
Pnr: 2,5
Garn: Jade
Vekt: 78g

Forbruk: 22725g + 78 g = 22803g

1 kommentar:

amylin sa...

Det er nok den nye dilla, ja. Veldig fin, og jeg har lagt opp til en selv.