søndag 9. desember 2012

Pine aka cardigan i patent



Det blir mye shopping av garn når man er på sitt første strikketreff... Jeg fikk med meg en stooor pose med sandens alpakka fra mitt Tanangertreff.- i tillegg til mye annet, da. Garnet har godgjort seg en stund, men her er et resultat- pine.


Grønn er min farge. Det som er litt rart med dette garnet er at det er noe lange hvite hår i det. Ikke er jeg gråhåret, og så mye røyter ikke vår svart/hvite katt. Hårene er iallefall der.



Knappene er fra Stoff og stil, og jakken- den er til meg!



En liten bønn til Stoff og Stil- kanskje på tide å ta inn litt flere knappetyper, gjerne rett før jeg kommer, sånn at det ikke er utsolgt?


 Fakta:
Mønster: Cardigan i patent  fra Helga Isager:  Strikketøj ( Jakken går også under navnet Pine)
Garn: Sandnes alpakka
Pnr: 4
Strl L
Vekt: 600 g

Forbruk:  23356g + 600 g = 23956