lørdag 8. desember 2012

Go'sjalet!


I den grad man kan si at noen er egenkomponert- her er mitt bidrag.







Mitt andre sjal i samme mønster.



 Og jeg må jo si det selv- jeg liker dette sjalet! Det blir så bredt du vil, og ikke så dypt. Her er det bare å hekle til man har 1/2 parten av garnet igjen,  så begynner man å ta inn igjen Vips, ferdig!



Det eneste jeg føler jeg trenger litt input på er alternative kanter. Det enkle passer kanskje  best til dette sjalet, men tror kanskje det finnes flere alternativer der ute i den store strikke/hekle verden
Og garnet? Det er jeg litt usikker på hvor kommer fra, det er iallefall bestilt fra enellerannen nettbutikk. Skulle gjerne ha anbefalt nettbutikken, hadde jeg bare husket hva den het!

Flotte sjalet!

Fakta:
Mønster: Eget
Garn: Uvisst
Nål: 5

Vekt: 90 g

Forbruk: 23266 g+ 90 g = 23356g