onsdag 12. desember 2012

Siris sjælevarme

Denne har vært ferdig en stund, men av en eller annen grunn- ikke montert. Og monteringen ble litt mer utfordrende enn jeg først trodde.


I min enfoldighet så jeg for meg at det bare var å sy sammen sidene. Det var feil, mye på grunn av at jeg har et godt skjult pedantisk gen.... Og det dukket opp, og da blir jo ingenting bra nok.
Det som ble bra nok, var å rekke opp og sy sammen med maskesting- sammensyingen er da usynlig, og jeg har fått tilfredsstilt pedanten for en stund.

 Problemet da er jeg ikke aner hva som er opp /ned- og rette og vrange. Så usynlig ble det. Men når jeg ikke vet det, så vet vel heller ingen andre det.

Og denne er vel en sikker slager sammen med langermet hvit genser og jeans. Og kuult belte.

Og der dro jeg på shopping, gitt!!!

Fakta:
 Mønster: Siris sjælevarmer fra boken Mere feminin strikk
 Garn: holst garn
 pnr 3
Vekt: 161 g

Forbruk:  23956g+ 161 g=24117g

1 kommentar:

Rekkehuset sa...

Den ser veldig fin og anvendelig ut:-) Du kan jo bare sy fast et lite merke i nakken om du vil holde orden på rett og vrang og opp og ned? Lykke til med shopping:-) Hjertelig hilsen Hanne.