torsdag 28. juni 2012

svart sjal

Det finnes ikke vakrere sjal! Dette er mitt nr 2, og det vil bli et nr 3!



Gratismønster fra Garnstudio, mønsteret har ikke fått noe navn.  Jeg lager en litt annen kant enn oppgitt på mønsteret. En smal, liten kant syns jeg passer best.
Dette hekler du så stor/ lite du vil, kanten velger du selv- og vips, så har du et flott sjal!
Vakre sjalet!
Fakta:
Mønster:  Garnstudio
Garn: babyull og skikkelig dyrt kantgarn
Nål: 5
Vekt: 200 g

Forbruk: 13908 g + 200 g = 14108 g

4 kommentarer:

Anna Therese sa...

Nydelig :) Har fått helt sansen for disse sjalende for tiden.Ser at det er mange som lager disse, så eg tror eg også må hive meg på å lage noe slikt til meg selv :) Ønsker deg en riktig så fin dag videre! Klem :)

Villblomsten sa...

Så mye fint du har laget :-)
ble fristet til å lage sjal jeg også :-)

AnnetteK sa...

Takk for inspirasjon! Er nok ikke lenge før jeg har startet ;)

mimouna sa...

Flott sjal, og veldig gøy når man finner oppskrifter man bare MÅ lage flere av. :)

Håper du får en fin sommer!