onsdag 27. juni 2012

Sommerkjolegenser fra Pickles- voksen

Det er sommer! Det er sol!!! Og jeg  har strikket sommergenser!!!!




Garnstudio har  et  engangsstuntgarn: You- et nøste = kr 6. Helt greit garn. Flotte farger. Jeg har selvfølgelig kjøp en MENGDE, og det må jo brukes. Jeg har her strikket på pnr 5- som oppgitt i mønsteret. Jeg trodde dette ville se løst ut, men det gjør det ikke. Garnet er løst spunnet og det kan se ut til at det deler seg litt. Jeg har brukt addipinner, og har ikke hatt problemer at det deler seg.


Jeg har brukt mønsteret fra Picklesboka, men dette er identisk med sommerkjolegensermønsteret.

 Sånn- da har morra og dattra lik genser- noe som jeg lovet meg selv at ALDRI skulle skje!

Fakta:
Mønster: sommerkjolegenser fra Pickles
Pnr: 4 og 5
Garn: You
Vekt: 430 g

Forbruk:13478g + 430g =  13908 g

2 kommentarer:

Rubia sa...

Knallfin genser!

Jeg kjøpte også en del nøster av dette garnet, men likte det ikke så veldig godt. Kanskje jeg får teste det på en genser.

Penelene sa...

Nydelig genser, og fargene er jo herlige! Så får du gå for matchende grilldresser i neste omgang ;-)