fredag 1. juni 2012

nøstebarntunika i luna wool

Jeg hamstret lunawool den gangen det fantes hos 123knit. Om dette er et garn man må ha i samlingen? Neppe...


Men, jeg har iallefall strikket en nøstebarntunika.  Den er litt romslig, men absolutt noe man kan ha på seg.




Jeg har en mistanke om at denne vil nuppe enkelte steder, men det gjenstår å se. Tunikaen er iallefall ideel å ha under regnkåpa, og varmer en frossen kropp på fotballkamper hvor værgudene ikke er på spillerenes side. ( Jeg har jo selvfølgelig kledd meg, men disse stakkars små som løper rundt, litt lettkledd- de merker nok været, ja.)


Ikke for stor, bare passe!
Fakta:
Garn: Luna wool
Mønster: nøstebarntunika
Pnr 6
Vekt: 370g

Forbruk:8989 g+ 370 g= 9359g

3 kommentarer:

Vibbedille sa...

Ahaaa så kjekt å se! Var også en av de som HAMSTRET Luna Wool, har bla strikket en Vimsevams i garnet og den er herlig! Kunne godt tenkt meg en slik tunika i resten av hespene som ligger i hylla ;)

Hvilken str strikket du?
Regner med at man må ned i str med det garnet? eller?

KOS deg og ha en flott helg ;))

Klem VIbbedille ;))

Anna Therese sa...

Nydelig genser :) Ser god og varm ut.God helg til deg :)

Frk.Badegakk sa...

Den så deilig og varm ut! Gratulerer med nok et ferdigstilt prosjekt. Og takk for sist! *vinke*

Ønsker deg en strålende mandag!