tirsdag 12. juni 2012

Grytekluter - del 3

Jeg har fått brukt opp en god del av bomullsgarnet mitt- på grytekluter.


Når man revet med av Dropssalget klarer å kjøpe over 100 nøster av you garn og cotton light, så er det igjen uante mengder av bomullsgarn å ta av. Når man i tillegg har gjort det sjakktrekket å melde seg på en along som egentlig går ut på å redusere garnlager, for deretter å kjøpe overover 10 kg garn,  snakk om å blottlegge sine svakheter!!


Jeg har iallfall noe å holde på med, og det er jo fint.  Og "alle" trenger jo grytekluter!!
Sånn- det var del 3, og jeg kan vel trygt si at det kommer en del 4.


Fakta:
Mønster: Annepålandet
Nål: 3,5
Garn: Diverse bomull
Vekt: 480

Forbruk:11969 g+480 g= 12449 g

6 kommentarer:

Gro A sa...

De er så fine de gryteklutene der. Og fargene du har isammen er nyelige og fine å se på. Gleder meg å se på neste del av grytekluter. Du har jo litt bommulsgarn å boltre deg i. Tror vi er med på samme along....og det er jammen ikke lett å skulle bruke mer enn en kjøper. Det er jo så mye fine farger og fint garn både her og der.

LivM sa...

Flotte grytekluter i herlige farger!

Marianne sa...

Super skønne grydelapper :)

Anonym sa...

*ler* Dyktig på garnslankinga du, ja...
Men tro hvor mange grytekluter det blir av over 100 nøster :D Og disse er jo råfine!
*ønsker jeg kunne hekle*

Eli Kristin Magnussen sa...

Ååå så gøye, herlige grytekluter i glade farger. Tror jeg må prøve meg på disse - litt andre enn den "vanlige" kjøkkenklut-varianten hos meg, he-he! Takk for inspirasjon!!

Ha en fin dag! :D
Eli Kristin

Tove sin strikkeside sa...

Kjekt å se at det er flere som er angrepet av "må bare kjøpe garn" syken. Kjempefine grytekluter