søndag 10. juni 2012

Flicca


Naturgarnet fra Sparkjøp er helt greit. Fargeutvalget er ikke det beste, men jeg har da fått brukt det jeg har kjøpt. Og her, en jakke.



Den passer nok best til sånne kjølige høst og vår dager, ermene er litt lange og vide, med det er jo bare flott.


Så er den jo lang, da! Tenker denne er flott over skjørt og med støvler. Og hals/ sjal! Hals/ sjal hører med til ethvert antrekk!

Kjenner at jeg gleder meg litt til høsten- da skal jeg sprade rundt i skjørt, støveler og strikkejakke.
 Lilla, god, tjukk strikkejakke!


Fakta:
Mønster: Flicca
Garn: Naturgarn
Pnr: 9
Vekt: 1220

Forbruk: 10749g+ 1220 g= 11969

1 kommentar:

Anna Therese sa...

Denne var utrolig flott :) Skulle ønske at eg var flink med strikke pinnene, slik at eg kunne ha laget meg jakker! Ha en fin kveld videre