søndag 2. januar 2011

Bloggplaner neste år...

Et lite nyttårspip- sånn før hverdagen setter inn!

Siste innlegg i 2010 viste at jeg inntil 20/12 hadde ferdigstilt 14304 g med garn... Ikke nødvendigvis at jeg har strikket opp over 14 kg med garn, men alt jeg har ferdigstilt veier tilsammen over 14 kg. Det er litt det.

Men, nytt år, nytt opplegg....

Alonger:

Jeg har meldt meg på fire alonger...

Alongene er ( tatammm)
DUFA
BOOST
Kinderegg
DUSS 2011

For de som ferdes i en verden av håndarbeid, blogger og håndarbeidsforum- dette er vel kjente alonger for de fleste.

Og dette året skal jeg se hvor mange par sokker jeg klarer å strikke- mitt sokker 2011 prosjekt!

Dette året skal jeg også bruke mer av lageret.

Summeringene fortsetter- dette året skal jeg også bekjenne alt jeg kjøper av garn ( noe som i utgangspunktet ikke skal bli mange nøstene...)

Da er jeg klar- for et nytt bloggår!

1 kommentar:

Unknown sa...

Moro med alonger! Jeg har ikke hørt om kinderegg da, men er forsåvidt med på mange nok selv :P