onsdag 12. mars 2014

Bananda cowl


 Det er alltid litt som henger litt etter- her er min bananda cowl. Ferdig for en stund siden.



 Et nøste puno holder nesten akkurat. Jeg måtte trixe bittelitt, men det er så lite at man kan si at et nøste puno er nok. Halsen er god, og fargen er nydelig.
 Jeg må innrømme at jeg er ikke sikker på at dette er puno, mulig det er et annet garn. Men, likheten er så slående  at det er mest beskrivende er å kalle det punogarn. Eller punoloolalike. Velg selv. Men bruk gjerne puno eller punolollkalike til hals, det kan anbefales!

Fakta:
Mønster:Bananda cowl
Garn: Puno
Pnr: ?
Vekt: 50 g

2 kommentarer:

mimouna sa...

Ser ut som en deilg hals! :)

Jeg strikket også en slik i et lignende garn, og det fungerer supert til denne oppskriften. De faller pent uten å rulle seg opp.

Petronella sa...

Stilig hals. Det mønsteret finns i køen min på ravelry. Må bare finne rett garn og rett farge. Kanskje Puno var en ide.. :-)
Tak for inspirasjon!