onsdag 3. april 2013

Skeive sokker

Skeive sokker av ToneM, nok engang. Skikkelig gode sokker!
I et anfall av overmot, så uttalte jeg på et eller annet forum at jeg ikke gjorde feil på disse sokkene. Dvs jeg gjorde ikke feil på de første skeive sokkene jeg strikket, og antok derfor at dette kunne da ikke by på problemer.  Men på disse, så var det noe annet. Ikke det at jeg strikket to like sokker, men jeg strikket en "riktig", og en som ikke bare var på helt på jordet, men til og med på  feil jordet. Men, man rekker da opp, og nå er alt vel. Lærdommen av dette er at det er lurt å strikke ferdig sokkene før man påberoper seg å være ufeilbarlig, samt at det er lettere å lykkes når man følger mer med på mønster enn på tv.


 Kjempegode sokker, og anbefaler andre sokkestrikkerer å slenge et par på pinnene!

Fakta:
Mønster: ToneM's skeive sokker
Garn: DK
Pnr: 3
26ppIII:15/26
Vekt: 112g

Ingen kommentarer: