fredag 1. juli 2011

Babushka

Babushkaer er bare herlig! Disse passer perfekt, endelig!
Jeg har heklet noen par, og av disse er det kun to par som har passet til meg. Jeg rakk akkurat å slite ut det ene paret før det andre var ferdig... bra timing.

Garnet var egentlig et kjøp til en kjole, men har vært innom kategorien bomkjøp før de endte som tøffelgarn.
I tillegg til å ha brukt litt garn fra lageret, så har jeg malt kjøkkenet... Det kunne jo ha skjedd at jeg hadde kjøpt nytt garn til tøfler og betalt noen for å male kjøkkenet. Sånn sett har jeg spart noen kroner...




Er det rart jeg er økonom?


Fakta:

Mønster: Babushka
Garn: Safir
Heklenål: nr 8
Vekt: 175 g

Forbruk: 7576 + 175 = 7751g

2 kommentarer:

wims sa...

så fine tøfler. ser ut til å passe pørfekt også :O)

Anonym sa...

Lekre tøfler du har laga!