mandag 6. juni 2011

Raggsokker

Det finnes litt av hvert i garnlageret mitt, deriblant også en del raggsokkgarn. Jeg ser at jeg ikke har strikket så mange raggsokker, det har jeg gjort litt med.

Et par raggsokker- DONE. Det var ikke det at det ble mindre raggsokkgarn akkurat av dette paret- jeg var redd jeg ikke hadde nok garn, og i butikken ble jeg litt usikker på om jeg fikk med meg likt garn. Resultatet var at jeg kjøpte tre nøster raggsokkgarn, til disse sokkene gikk det litt over 100 g... Dette er dårlig slanking, altså!

I og med at vi nå er campingvogneiere, så blir dette campingsokker. Sokkene er forøvrig utprøvd i campingvogn, og de fungerer.

Fakta:
Mønster: ett eller annet raggsokkmønster
Garn: raggsokkgarn
Pnr: 3
Vekt: 100 g

Sokker 2011: 6 +1= 7

Forbruk: 6838+ 100=6938

1 kommentar:

totliii sa...

haha, så bra at sokkane fungerar! :)
det er eit kjent problem for meg og det der med at garnlageret går i pluss på grunn av resteprosjekter... men lykke til videre! ;)