fredag 10. september 2010

Kluter

Kluter er det alltid morsomt å hekle! Det er iallefall morsomt å hekle nå!
Kjekk og enkel sommmerhekling, som til og med er nyttig! Dette huset har allerede et lite lager, og jeg funderer faktisk på om jeg kan gi bort noen... det er dette med å ha et eierforhold til det jeg lager- jeg klarer ikke helt å skille meg fra de. Herregud, det er jo bare en klut!
Bomullsgarnlageret reduseres stadig- noe brukes i bestemorteppe, resten ser ut til å bli diverse kluter. Nå har jeg iallefall ikke kjøpt noe på måfa- jeg trenger nok noen flere nøster til bestemorteppet, men innkjøpt for å ferdigstille saker, det tillater jeg meg... ( min svigerinne har hatt en titt inn på hobbyrommet- kommentar: Jesus, så mye garn... og det stemmer!)

Fakta:
Garn: Tuva og Bomull Sport
Nål: 3,5 og 4
Vekt: 173 g

Lagerreduksjon: 9426g+173g= 9599g

6 kommentarer:

Nina sa...

Så flotte kluter!!! Ha en riktig god helg!
Hilsen Nina

Anita Tørmoen sa...

Kjempeflotte kluter du har heklet.

Moan sa...

Det har liksom ikke slått meg at jeg kan lage flerfargede kluter :-)
Takk for inspirasjon!

God helg!

Vilma sa...

Tak for inspiration Fidus , de er godtnok fine og lidt anderledes end dem vi er vant til se.
Garn kan vi aldrig få for meget af , der kan jo opstå undtagelsetilstand i landet og så er det rart at man har et lager !!! Klem Vilma

Eva sa...

Kuleste klutene jeg har sett. Du skal ikek se bortifra at det blir herming fra meg! :)

Judith sa...

Disse var fine! Likte kanten rundt, det ble litt sånn gryteklutaktig, men det er jo fint på kluter også. Takk for tips:-)