fredag 24. juli 2009

Lava

Jeg holdt nesten på å gi bort dette sjalet! Et av de første garnpakkene fra sjalgarnklubben til Strikk Innom inneholdt et helt nyydelig garn fra Zen Yarn Garden. Helt, helt nyyydelig, men absolutt ikke min farge... Ettersom jeg falt pladask for garnet, tenkte jeg som så, at bare jeg finner det rette mønsteret, så blir alt bra. Og det rette mønsteret lyder det "varme" navnet Lava. Kjøpemønster... men vel verdt kronene.

Og nok engang syns jeg at garn og mønster er ment for hverandre. Og jeg kan bare ikke gi dette sjalet fra meg, selv om jeg ser aldri så gul/ grønn/gusten ut med det.


Og det er blokket på blokkematten min. ( Egentlig er det en treningsmatte som ifølge mange kilder var bare noe man måtte ha til mor og baby- har aldri brukt den til trening, hverken jeg eller babyen.)
Fortsatt god sommer!

7 kommentarer:

Monicas sa...

så fint dette var da.....

*Kristin* sa...

ja, behold det selv! Det var kjempefint. Jeg har også nettopp strikket noe som skulle bli en gave, men ble så forelsket i den at jeg bare måtte beholde den :) hehe

Frk.Badegakk sa...

Så flott sjal da! Jeg er håpløs på sjal. Det er tydeligvis ikke min greie. Har et ishbel sjal liggende som jeg liksom skulle ha til høsten kom.
Vel, vi får vel se på det vel.

=P

Nu vel. Gratulerer med nok et vellykket prosjekt!

mono sa...

Lekkert! Fargen er ikke helt meg, heller - men kan tenke meg den er lekker til herlige blå jeans eller en jeansblå kjole! =)

God sommer!

Margrethe sa...

Nydelig sjal! Fargene var flotte synes rosaglade meg :) Torsdag kveld taes kampen med skjørtet opp igjen, så jeg lover deg ferdig skjørt til fredag. Viktig med noen forpliktelser :)

Margrethe sa...

Takk for oppmuntring og støtte underveis i retroprosjektet, det gjorde det utrolig mye artigere å holde på. Nå er herligheten ferdig og blogget :)

Elin sa...

Kjempe flott sjal :D