lørdag 28. mars 2009

Give a hoot

Give a hoot- eller uglevotter ( som jeg kaller det), er ferdig...
En litt snerten løsning på tommelopplegget, gjør at baksiden egentlig er vel så interessant ( men jeg har dessverre ikke fått tatt noen skikkelig bilde av det ( med skikkelig menes her at jeg ikke har tatt bilde bare av baksiden) ) ).


Jeg har strikket de i Odagarn fra Europris, så dette er myke votter. Jeg er litt spent på hvordan garnet holder seg, siden det er litt hårete. Blir det bare nupper eller blir de hårete?
Jeg har droppet øynene ( dvs knapper) - uansett hvilke knapper og knappestørrelse jeg prøvde, ble det litt rart.



Og de ser litt rare ut når de ikke er på også!
Flotte votter!!

Mønster: Give a hoot
Garn: Odagarn
Pinnenr: 4.5 og 5.

3 kommentarer:

Ugla sa...

Vottene ble ordentlig fine. Ha ei fin helg :-)

Bente sa...

Flotte votter! Jeg har strikket et skjerf av Oda en gang, og det nupper ikke. Men det kan jo hende det vil oppføre seg litt annerledes for votter.
Ha en fin helg!

sol sa...

Fine votter :)