tirsdag 10. mars 2009

Award

Jeg har fått award av Mirrevirre

Og jeg kaster meg i det....






1.Tidenes Norske låt: "Finnes det en kvinne" - DeLillos ( fordi den er rasende festlig med sin maskuline naivitet)
2.Den beste fest låt: "Loosing my religion" - REM
3. Din fineste rolige låt: "Ship song" - Nick Cave ( med er også veldig glad i "Forever Young" avBob Dylan )
4. 80 tall`s sang: "In the air tonight" - Phil Collins
5. Nevn en sang og hvorfor: "Visa om kjærlighet" av Aril Nyquist- en sang å bli glad av!
Og jeg gjør som jeg pleier- føler du deg kallet- denne awarden er fra meg til deg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Eg elsker denne årstiden, fargene, luktene og stemningen!!(Sier en IHUGA nisse/jule fan!!hehe) men en hver årstid har sin sjarm!! Og NÅÅ er eg i PÅSKE modus!! Og neste uke (etter guttefest på torsdag, jr blir 7!) skal det VASKES og PYNTES!! Gleder meg!!

KOOOS deg og ha en herlig dag!

Klem Vibbedille