fredag 21. februar 2014

Babette blanket

 "Alle" har vel snart heklet et Babette blanket, nå også jeg.

Her er det bare brukt restenøster, og det er det kanskje ikke så vansklig å se. Mye farger!



Teppet er fint, men jeg syns vel kanskje det er litt vel firkantet. I mitt hode, så skal tepper være rektangulære, men hvorfor ikke utfordre seg selv litt?


Og om  jeg mere garn igjen? Jadda, sikkert til mange flere tepper.

Vi trenger kanskje ikke  ikke flere i huset, men jeg kan fylle på litt i campingvogna, utover det, så får jeg satse på at ungene vil ha noen tepper med seg når de flytter- om en 15- års tid.




Teppet skal vaskes, så er det klart til bruk.  Enda et sofateppe!



Fakta:
Mønster: Babette blanket
Garn: safir/smart og lignende
Nål 5
Vekt: 1330 g

1 kommentar:

Hanne sa...

Stilig teppe og et flott stykke arbeid :)