onsdag 7. november 2012

Grå pjonesokker

Pjoning er jo morsom! Og artig med pjonende sokker blant alt det strikkede.

Vi hopper glatt over at de ikke kan brukes til stort annet en tøfler grunnet tykkelse. Vi snakker heller ikke så mye om at jeg egentlig  ikke syns pjonede sokker er noe kjempeide.Jeg syns det da damen i butikken anbefalte meg å prøve. Men jeg liker de, og kommer muligens til å pjone flere tøfler/ sokke. Sånn for å kunne variere litt.


Jeg tror pjoning blir fint i spraglegarn, det skal jeg prøve!


Fakta:
Mønster:Fra Husfliden
Garn: Polar
Heklenål nr 7
Str : ca 40
Vekt: 156 g

26piii: 3/26
Forbruk: 20803 g+ 156 g= 20959g

1 kommentar:

Vinterbarn sa...

Ikke sant, det er gøy å pjone! Fine sokker, de ser varme og myke ut.....men enig med deg, kanskje ikke så enkle å få nedi skoene ;)

Ditt neste prosjekt bør være pjona votter, synes jeg ;) for eksempel de som du finner oppskrift på hos meg?