søndag 20. mai 2012

Hederasokker og clessidra-cal

Bilde fra april 2007-  dette skulle bli clessidra, deltok på clessidra-cal, og greier.
Men, det ble ikke slik. Knestrømpene er rekt opp, og omgjort til...













Nå kan jeg si en ting om det å strikke sokker i alpakkagarn, det er ikke spesielt lurt. Etter dag 1 var det hull. Utover det at slitestyrken er elendig, så er sokkene gode,. Jeg bruker de som nattsokker. Og dagsokker. Egentlig så bruker jeg de som sokker pleier å brukes.

Mønsteret er det ingenting å si på, det er flott.  Så flott at det har vært i to-dobunken lenge.Gratis på Knitty, kjøpemønster på ravelry. Så jeg linker til Knitty, jeg.
 
-


 Fakta:
Mønster: Hedera
Garn: Inca
Pnr: 2,5
Vekt: 69 g

Sokker 2012: 4+1=5

Forbruk: 6427g+69 g= 6496 g



1 kommentar:

lise sa...

Wow, jeg er enda mer imponert enn om det hadde blitt sokker på første forsøk.. Fem år, jeg er dødsimponert!