torsdag 10. mai 2012

Emmaline

Emmaline- (bildet er lånt fra Knitty). Originalen er strikket i bomullsgarn, tykt bomullsgarn. Det liker ikke jeg, og jeg skal ihvertfall ikke kjøpe noe nytt garn!!!


Men, jeg har da noe garn på lur... så her er min utgave av emmaline...



 Jeg har heklet kant rundt øverst, nederst og på midten.  Garnet er kjøpt på salg for lenge siden, og skulle egentlig bli en vest. Det har det i og for seg blitt, men altså ikke den vesten jeg trodde det skulle bli.


Jeg burde kanskje ha posert på en litt bedre måte, men når man tar bilder selv, og ikke har lenger arm enn man har, så blir det sånn.

Men fin? Ja!!

Fakta:
Mønster: Emmaline
Garn: M&K  ecoull
Pnr: 6
Vekt: 313 g

Forbruk: 3543g+313g=3856g

1 kommentar:

wims sa...

Så fin Topp du har fått deg. Ser skikkelig god ut :O)