torsdag 26. januar 2012

St. Kilda

Jeg slang meg med på St. Kila alongen på Uformelt, genseren har vært klar i lange tider, men er den blogget? Nope. Nå er den det.

Rimelig fornøyd, både med størrelse og garn.

Og dette sier designeren:

St. Kilda is my answer to surviving a lowered thermostat. My intention in designing this sweater was just that, to create the perfect sweater to keep me warm at home this winter.

Jeg syns nå genseren også passer på jobb, jeg da. På jobb er det også varierende temperatur, i heimen har vi en slik miljøvennlig luft til luft- pumpe, så her er det alltid varmt!
Det er nesten så jeg lurer hvorfor det ikke er flere som bemerker hvor fin genser jeg har.... hmmm, - tror den må brukes mer på jobb!

Fakta:
Mønster: St. Kilda
Garn: Peruvian highland wool
Pnr 5
Vekt: 623 g

Forbruk: 540 g + 623 g = 1163g

2 kommentarer:

wigdis sa...

Så nydelig genseren din ble, ser ut til at du fikk veldig fin passform på din. Deilig farge også.

Hilde sa...

Så fin! Den så kjempegod ut nå på vinteren :)

Og ja; bruk den på jobb!

Hilde