søndag 11. september 2011

Noras bolero

Bolero er i vinden her i huset- iallefall for de i skolepliktig alder. Denne ble ferdig på senvinteren ( noe som også kan sees på bildene), men flashes nuuh...
Mønsteret er fra Pickles boken- Noras bolero. Min håpefulle ville ha korte ermer- og det har det blitt.

Puno er noget tykkere enn garnet oppgitt i boken, men jeg la opp et størrelse mindre enn det jeg skulle ha. Det har blitt passe til mitt barn, og hun har også litt å vokse i. Jeg ønsker meg faktisk en tilsvarende bolero, denne er virkelig fin på! ( Ihvertfall på poden, men ettersom hun slekter på meg, satser jeg på at morra også kler plagget... ( or not)

Fakta:
Mønster: Noras Bolero fra Picklesboken
Garn: puno
Pnr: 3,5
Vekt: 86 g

Forbruk: 9310g + 86= 9396 g

Litt til...
Hva gjorde jeg 11.sept 2001- ventet på Mannen, han var på fisketur og kom hjem i underbuksa.
Interiøroppdatering: Kjøkkenet er fortsatt under maling, men jeg har fått en dritkul thekanne
( som det sikkert kan vises frem bilde av...)
Et lite skjønnhetstips til meg selv:Napp øyenbryn ( hvordan man nå egentlig gjør det- det gjør jo bare vondt!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Superfint! :)