fredag 20. april 2012

Anne på landet grytekluter- del 2

En litt ufrivillig bloggpause.... pc takket litt for seg, og jeg fikk låne sønnens pc, på nåde!!!

Men nå er jeg her igjen, litt forsinket, men her er iallfall del 2 av gryteklutene! ( og ja- det kommer en del 3 også, men så er det (nesten) slutt på bomullsgarnet, gitt!)
Jeg har heklet i litt tykkere bomullsgarn enn de foregående. Har brukt heklenål nr 3,5. Utvalget av farger begrenset seg etterhvert, og jeg har av den grunn brukt et tynnere garn dobbelt.

Og jeg har visst gitt bort disse også, jeg..

Neste oppussingsprosjekt er stuen. Ikke så avansert, de terbare å male veggene i en dritfin hvitfarge. Så da er det vel bare å sette igang med noen nye pledd, da... ( Kjenner at det fristet skikkelig, gitt ( NOT))

Fakta:
Mønster: Annepålandet grytekluter
Nål: 3,5
Garn: Diverse bomullsgarn, enkelt og dobbelt
Vekt: 250 g

Forbruk:=2708 g + 250 g= 2958 g

1 kommentar:

Penelene sa...

Sååå fine! Må jo heve ethvert kjøkken. God helg!