mandag 15. november 2010

Fiona

Fiona- endelig ferdig!

Ting kan ta litt tid her i huset- spesielt på pnr 3 og repeterende mønster. Men, den ble da ferdig- til slutt!

Plutselig dukket også mønsteret til voksenfiona opp, og et minne om at jeg har meldt meg på along og har kjøpt garn ble plutselig veldig påtrengende... Hører det roper "Strikk meg, strikk meg..." Jeg står imot- enn så lenge...
Jeg skal ikke påstå at jentungen hylte av begeistring- hun klarte virkelig å tøyle gledesutbruddene. En liten trøst er at hun nå har begynt å bruke denne kjolen...


Fakta:
Mønster: Fiona
Garn: Sisu
Pnr 3
Vekt: 180 g

Lagerreduksjon: 12478 g+ 180g=12658 g

2 kommentarer:

Siren sa...

Åh, fine fiona!!! Hun kommer nok til å bli begeistret - etter hvert:) Det er vel ikke til å unngå?!?:)

Bea86 sa...

Flott kjole :)