lørdag 28. november 2009

Vi har fått mus...

er de ikke søte?

7 kommentarer:

Unknown sa...

kjempesøte.... :O)

Jane sa...

De er rigtig søde ja og ikke så slemme at få besøg af :-)

Vibekes lille ullne sa...

Sånne mus går det an å få i hus! Kjempesøte! :)

mono sa...

Supersøte mus! =)

Også så flott knappe-jakke litt lenger ned! =)

amylin sa...

Ble nesten litt skremt da jeg gikk inn i bloggen din. Mus? Men denne typen mus er søt, da.

frksnupp sa...

Veldig skjønne! Takk for tips mht Marius, jeg syns også at mønsteret med space invaderne ser for store ut....har du bare to rader med invaders da, og så er de halvparten så store (og dobbelt så mange?)? Vil gjerne se bilder =) jeg strikker etter Sandnes sin oppskrift, men med litt større pinner, så genseren helt sikkert passer(mine har en tendens til å bli litt for små)

frksnupp sa...

Hei! Takk for hjelp med mønsteret. Ikke stress med bildene, det holder lenge med beskrivelsene. Men jeg vil gjerne se når den er ferdig =)