mandag 29. juni 2009

Rosa kjole

Det kommer vel ikke som noe sjokk at dette er en kjole som et litt stort barnehagebarn har valgt farger til selv! Og kjolen har vært såpass mye i bruk at den har vært litt lite tilgjengelig for fotografering. Men, nå er det shorts og bikini som gjelder, ergo: mor tar ullkjolebilder...

Dette er en Raumamodell, fra vinterens kolleksjon. Mye flott i det hefte, og jeg har et par prosjekter til ... ikke påbegynt, det kan vente til kjøligere dager. Så er det noe som heter å ferdigstille påbegynte prosjekt også. Der har jeg en del å hente, og tenkte å begynne og hente litt der nå... kanskje.
Jeg har strikket i finull og et knudrete alpakkagarn. Det gikk litt mer av det knudrete garnet enn det som er oppgitt i oppskrift, nøste nr 1 tok slutt i goood tid før bærestykket var ferdig!




Men, resultatet, det er jeg veldig fornøyd med !
Ha en flott dag, takk for besøket og kos deg med sommeren!

3 kommentarer:

Hanne sa...

Kjolen var kjempe fin, skjønner godt at den blir poppis hos en liten prinsesse ja :) Ønsker deg ei fin uke :)

Hege sa...

Hellandussen så utrolig søt kjole!

Jane sa...

Her var det mye fint, og jammen fant jeg ikke også en liten jentekjole som var ny for meg, og veldig, veldig fin... Hmmm.... Trengte i grunn ikke det nå altså, jeg har alt for mye planer fra før...