lørdag 31. januar 2009

Cherry Mittens

Første mønster ut i vottealongen på Hobbyboden, er Cherry Mittens. Jeg er ikke akkurat noe racer på vottestrikk, men dette er morsomt! Jeg teller og strikker og banner og prøver og strikker osv. Jeg tenkte å dampe litt på de, men man kan da ikke gjør alt med en gang! Jeg har strikket de i finull fra Rauma, pinnenr 2,5. Brukte nesten to nøster,


Disse er allerede i bruk!! Meeen, jeg syns de er litt store...Så de skal en runde i vaskemaskinen...


Mønster: Cherry Mittens
Garn: Finull fra Rauma ( to nøster fra lageret...)
Pinnenr 2,5.


3 kommentarer:

Hobbymegher sa...

De ble kjempefine! Dette mønsteret er kjempefint, synes jeg. :0)

Elin sa...

Kjempe flotte votter, ha ein flott søndag :D

Anonym sa...

Flotte votter.Mye annet fint du har laget også siden sist jeg var innom.Ha en fin og kreativ uke.