lørdag 31. mai 2008

Jeg har blitt tægga

Pick up the nearest book.
Open on page 123.
Find the fifth sentence.
Post the next three sentences.
Tag five people, and acknowledge who tagged you.

Mirre har tægga meg. Den første boken jeg tok opp, var Andre Bjerke: Morovers. Den har bare 47 sider...

Men, jeg klarer vel å plukke opp flere bøker, jeg!

Og det ble: Saabye Christensens Halvbroren:

"Lyktestolpene står tett som en skog og i butikkvinduene er det elektrisk lys. Men det forundrer Arnold at det er så stille, at en by kan være så stille. Kanskje de allerede sover i byene på denne tiden, tenker Arnold, slik at de blir uthvilte til natten, for i byene er alt omvendt, solen går ned når menneskene våkner."

Ser at der er mange som har fått denne, så den blir liggende her...Har du lyst, har du lov!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann. Her kommer ei lita helgahelsing fra meg. Vi har sol og varme, og det resulterar i lite handarbeid.
Klem fra Ronille