søndag 12. august 2007



Jeg er nominert av Ronille!!! Tusen takk, Ronille, for veldig koselige ord !!

Og jeg vil gjerne gi den til:

Hedvig- Tusen takk for all inspirasjon

Viruella- fordi jeg digger deg og alt du kan

Tone M- for alt du har bidratt med og for flotte votter!!

Lises- fordi dette var mitt første møte med hobbyblogger- jeg strikket skatelue etter mønster fra deg

Linus- fordi vi har så god smak !

Og jeg kunne bare ha fortsatt med nominasjonene, Ronille vet allerede at hun er en stor inspirasjonskilde og gjør bloggverdenen verdt å ferdes i!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann Fidus, takk for nominasjonen! klem fra Tone M

Anonym sa...

Tusen takk for at du nominerte meg! Det setter jeg veldig stor pris på!

Anonym sa...

Denne prisen fortjener du, for du er knall flink og lager knall fine ting :) Må utvide døgnet med 48 timer, skal eg klare å holde følge med deg :) Klem

Anonym sa...

Jeg er den treigeste, men takk skal du ha!