onsdag 19. juni 2013

Campingjakke fra Pickles

Onsdag allerede, det nærmer seg faretruende sommerferie!

Vi starter optimistisk med noen dager på campingvogna. Jeg og kidsa. Jeg sjekker værmelding flere ganger om dagen, og til nå ser det ut til at det blir regn. Camping og regn er ikke god combo. Det blir litt bedre av at vi har helårstelt på campingvogna, med parkett, IKEA sofaer og IKEA kjøkken. Det meste nytt av året. Mannen har snekret, og jeg vil tro at han har overlatt vasking og rydding til meg. Jeg har jo så lang erfaring på sånt.

Uansett, etter at en mus spiste på min forrige campingjakke, så måtte jeg strikke en ny. Den lette brune og grønnstripede jakken i kitten mohair er byttet ut med en litt traustere utgave i artic garn. Fortsatt striper, men oppgradert versjon har også knapper.


Og knappene er fine, i tillegg til at de er relativt gamle, rutete  og ganske så kule!


Besteborgelig som jeg er, så har jeg alltid på meg  hvit skjorte... not.

Og jakka ble fin, den. Nå skal den bare testes på camping!

Fakta:
Mønster: Pickles
Garn: artic
Pnr: 5,5
Jakke 784 g

Ingen kommentarer: