fredag 15. mars 2013

Three movies sweater

Three movie sweater- herlig genser strikket i tykt garn på tykke pinner! Dette gikk fort!
Og jeg har brukt litt nye teknikker... Her  har jeg skjøtet med spytt og strikket annehver omgang med ulike nøster pga innfarging. Og det gikk helt fint, begge deler. OG- jeg har strikket den større- dvs etter anvisning for four movies sweater.



 Svart genser, det er det beste som finnes!

 



Hiv deg rundt og strikk deg en filmgenser du også! Schmikkschmakk- FERDIG!!!

Og min ispirasjon- den kom nok engang fra Penelene!!


Fakta:
Mønster; Three movies sweater
Garn: Cortina
Pnr: 9
Vekt: 602 g

1 kommentar:

Martine sa...

Så fin genser! Jeg må si det fristet veldig med en stor kosegenser, kanksje strikke den i Drops Andes... Hmm :) Penelene sin versjon er også nydelig, synes jeg :)