torsdag 30. august 2012

Bølgeteppe


Noen husker kanskje at jeg gikk på en liten dropssmell? Dropssmellen inkluderte også mengder med you garn... Hvem kan motstå å kjøpe garn til kr 6 pr nøste? Ikke jeg, da slår hamstregenet til for fullt!

Noe er omdannet til et bølgeteppet..
Jeg har også brukt noen rester av tuvagarn - og heklet og heklet og heklet.
 Har du 1,5 kg bomullsgarn til overs? Her er det bare å sette igang!


 Veldig fornøyd- flotte sommerfarger!


 
Fakta:
Mønster: Bølgeteppe
Garn: You, Tuva
Nål: 3,5
Vekt: 1460 g

Forbruk: 14825 g + 1460 g = 16285g

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for tips :-) Jeg sitter nemlig på en mengde Drops bomulls-kampanjegarn! Flott teppe :-)))

Ann-Kristin

HildeP. sa...

Nyyydelig teppe! Ser ut som litt av en jobb ja ; ) Kjekt å få brukt opp litt av garnlageret! ; )

Unknown sa...

For et herlig teppe. Begynner å tenke på min oldemor når jeg ser det, hun lagde uttallige slike tepper.
Likte fargene du har brukt også! En kan absolutt ikke se at dette er et teppe lagd på garn for å "for å bruke opp". En topp måte å få brukt garnet på, og så får man så mye kos igjen etterpå også;)

Liker bloggen din! Legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre!

Tone Eirin
Titt gjerne innom bloggen min:
rine-mor.blogspot.no (ikke så mye håndarbeid der enda, men det kommer)