onsdag 11. juli 2012

bosniatøffel

Går det ann å få nok bosniatøfler? Mitt umiddelbare svar , det er et stort NEI!


Tøflene forsvinner før jeg får sagt BØ, og de jeg skal ha selv, er plutselig på noen annen sin fot ( noen annen er i dette tilfelle svært ofte Mannen).  Så strikker jeg flere bosniatøfler da. Og ingen menn vil vel ha noe rosa på føttene sine? Eller??

 Disse er mine, mine, mine!!!

Fakta:
Mønster:Bosniatøffel av Marita BK
Garn: DK ( dvs garn som passer til pnr 3.5/4- eller safir-rubin garn)
Pnr: 3 ( for å få tette tøfler)
Vekt: 120g

 Forbruk:  14808g  +  120 g= 14928 g

2 kommentarer:

Anna Therese sa...

Så fine tøfler! eg har aldri eid et par slike tøfler før så eg tror eg må skaffe meg slike for alle skryter så over de :) Ha en fin kveld videre!

Marita sa...

Nei, tøfler blir borte på en merkelig måte. Selv synes jeg de er litt kjedelig å strikke for det har blitt noen par :)