tirsdag 24. april 2012

Herringbone mittens

Herringbone mittens
Hva skal jeg si? Jeg har strikket tre par av disse vottene, alle i svart og hvitt... ett til sønnen ( han vil jo ikke ha de, men, men) ett til mannen ( han vil ha de, tror jeg) og ett til meg selv. Dette er de til sønnen. Heldigvis passer de til meg, så da blir de vel mine... ( hva gjør jeg med det paret jeg strikket til meg selv, mon tro?? Eller kanskje sønnens skal gå i gavekassa ( som pr idag ikke eksisterer)?)



Flotte votter, og de skal egentlig ha dusk! Duskesettet er innkjøpt, men ikke tatt i bruk. Duskegreiene er faktisk ikke pakket opp engang. Og disse duskegreiene var virkelig noe jeg trang, trodde jeg. Guttevotter skal ikke ha dusk uansett, jentevotter og damevotter skal ha dusk.
Og jeg vil strikke disse i flere farger, herlige votter! Og lage dusker med halvparten i hver sin farge, det må jo være mulig med egne duskegreier!
Fakta:
Mønster: Herringbone Mittens
Garn: Safir- eller rubin
Pnr: 3
Vekt:75 g

Forbruk: 3248 g + 75 g = 3323g

1 kommentar:

Monstermønster sa...

Kjempefine! Og ikke verst å strikke flere på rad.

Og de er jo veldig i vinden for tiden, synes jeg ser geometriske mønstre i svartthvitt å mange steder, noe som passer meg helt perfekt, for det er jo så stilig!