fredag 9. oktober 2009

Skikkelig mislykka sokker!

Grmpf.....

Og sokkene har en historie... jeg syns dette Siljagarnet er stilig- knalle farger osv. Og jeg liker å strikke sokker av Siljagarn. Og jeg har brukt mye tid på å finne rette mønster til akkurat dette garnet- og fant det til slutt. Strikkefastheten var ikke det samme, men pytt, pytt. Jeg strikket og strikket. Og alt så veldig merkelig ut. Det ble litt stort... Og hva gjør en strikker da? Hadde jeg hatt hodet på riktig plass den dagen ( og den neste), hadde jeg selvfølgelig rekt opp og begynt på nytt, men med kun en tanke i hodet om at: "Dette sikkert blir bra bare jeg feller noen masker"- så gjorde jeg det. Dette ble bare ikke bra. De er for vide øverst og for trange fremst, og det ser bare rart ut.
Jeg har rekt opp, og begynt på torettogtovrang sokker. Det blir mye bedre, tror jeg.

Idag skal jeg fest tråder på noen andre sokker som ser mye bedre ut. Og når de blogges, da kan dere skryte.
Ha en flott dag!

6 kommentarer:

Jane sa...

Nej hvor ærgerligt med sokkerne. Det er ellers noget rigtig flot garn i fine farver. Håber dine 2ret2vrang sokker bliver bedre :-))
ønsker dig en god weekend/helg.

lise sa...

Du er like blid da, det må det da finnes en trøstepremie for!

Eva sa...

unnskyld at jeg ler! men jeg har akkurat rekt opp en halv barnejakke nettopp fordi jeg tenkte det samme som deg ;D
Teppet ditt ble utrolig kjempe, kjempefint! ønsker deg en finfin helg!

Lena sa...

Jeg skal ikke skryte (*flirer*), men heller ønske deg en super helg! Stor klem fra meg:-)

Hannes hage sa...

Noen ganger er det beste å bite i det sure eple, og rekke opp hele stasen. Det har jeg gjort mange ganger med mine mindre vellykkede hekleprosjkt. Tøft at du blogger om det.
Må skryte av det vavittig flotte teppet i innlegget under. Et skikkelig wow-teppe!

Jill sa...

Så mye flott du har laget, skikkelig skikkelig imponert her jeg!!!!
Tusen takk for kommentar inne hos meg, ønsker deg en kjempefin helg!